Post thumbnail

Deweloperzy Counter-Strike: Global Offensive znów publikują do gry aktualizację w czasie trwania wysokiej rangi turnieju, którym jest oczywiście Intel Extreme Masters Katowice 2019. Jednak aktualizacja nie ma wpływu na rozgrywkę na turnieju, ponieważ zmiany dotyczyły głównie nowego trybu przetrwania – Danger Zone.

Oto lista zmian, wprowadzonych przy dzisiejszej aktualizacji:

Katowice 2019:

  • przez jakiś czas Viewer Pass Katowice 2019 będzie dostępny do zakupu za okazyjną połowę ceny
  • pozostały dwa dni na uzupełnienie typów z mistrzowskiej fazy Pick’Em Stage Challenge, włączając w to triumfatora wielkiego finału, by zostać odznaczonym złotym żetonem
  • naprawiono przycisk odpowiedzialny za odbieranie pamiątek, który pojawiał się na karcie z pobranymi meczami. Od chwili obecnej będzie on wyświetlany na karcie spotkań IEM Katowice 2019

Danger Zone:

  • dodano funkcję “automatycznego uzupełniania składu” który podczas każdego meczu Danger Zone będzie dobierać w zespole po dwóch graczy. Wyłączenie tej opcji pozwoli grać samodzielnie
  • obserwatorzy poprzez naciśnięcie kombinacji klawiszy alt+liczba mogą wybierać swój cel obserwacji z przypisaną cyfrą większą niż 10
  • Od tego momentu numery i kolory składów są widoczne na mapie obserwatorów
  • poprzez klawiaturę numeryczną można wybierać ekipy Danger Zone, a nie pojedynczych graczy
  • obserwatorzy mogą przełączać się między członkami składu poprzez naciskanie klawisza z numerem przydzielonym do danego składu lub też klawisza „-”(minus). Ta funkcja przełączana jest za pomocą komendy sv_dz_spec_group_teams.
  • panel obserwatora graczy Danger Zone będzie miał taki sam kolor, jak ten przydzielony danemu składowi
  • kolory składów Danger Zone zostały zaktualizowane, w wyniku czego lepiej współgrają z obrazem i są łatwiejsze do zauważenia
  • naprawiono bug, w wyniku którego kamera obserwatora wybierała pozycję oddaloną o 200 jednostek od wybranego celu

Abbey:

  • naprawiono latające kwiaty
  • naprawiono odległość i renderowanie rysunków na niektórych elementach na środku
  • zmieniono tekstury w podziemnym przejściu, by zwiększyć widoczność modeli CT
  • dodano clipping na rampie, by zapobiec upuszczaniu broni
  • wygładzono parę miejsc
  • usunięto pixelowy kąt na rampie na B
  • naprawiono z-fighting w domki na bombsite'cie B
  • naprawiono kolizyjność modelu skrzyńki
  • dodano malunki
  • Odświeżono bibliotekę
  • naprawiono błąd, który sprawiał, że modele postaci i przedmiotów nie były renderowane w odbiciu w wodzie

Biome:

  • od teraz możemy wskoczyć na skrzynie na A
  • poprawiono efekty wizualne i graficzne na wysokich ustawieniach
  • zredukowano zasięg wybuchu bomby

Zoo:

  • poprawki wizualne i graficzne
  • wyeliminowano miejsca, w których mogła utknąć broń czy bomba
  • Zamieniono VANa SWAT na standardowego VANa
  • usunięto niewidoczny brush blokujący granaty po stronie atakującej przy akwarium
  • poprawiono płynność poruszania się przez dziurę w skałach na tyłach balkonu fok
  • odwrócono tablicę informacyjną dotyczącą fok
  • zablokowano kolizje na belkach stropowych na środku mapy
  • usunięto spot umożliwiający ukrywanie się pod domkiem dla lemurów

fot. counter-strike.net