Post thumbnail

Valve chyba na poważnie postanowiło zająć się swoim FPSem. Dotychczas gracze Counter-Strike’a w porównaniu do graczy Doty 2 czuli się, niczym “dzieci gorszego boga”, jednak Gabe Newell i spółka powoli zmieniają swoje podejście do jednego ze swoich największych dzieł, tym samym… wypuszczając dziś kolejną aktualizację!
Ta dotyczyła szczególnie poprawy paru błędów, które znane były już od pewnego czasu oraz takich, które wynikły w związku ze środowym updatem.

[MISC]
– Naprawiono błąd, który mógł powodować, że migające światło C4 przenoszonego przez gracza było widoczne przez niektóre elementy
– Naprawiono regresję w czasie detonacji mołotowa
– Naprawiono regresję w ruchu podczas kucania przez otwory w podłodze
– Naprawiono regresję dokładności broni, gdy gracz poruszał się, jednocześnie kucając
– Naprawiono regresję w obliczaniu przyśpieszenia
– Naprawiono błąd, który powodował, że gracze którzy rozłączyli się z serwerem czasami nie pojawiali się na tablicy wyników Danger Zone na koniec meczu
– Naprawiono błąd powodujący wyświetlenie okna dialogowego „CUtlLinkedList overflow”.
– Naprawiono pływające białe pola, które pojawiały się dla niektórych graczy

[MAPY]
Mirage:
– Naprawiono cieniowanie kamiennych bloków wokół A

Veritgo:
– Zaktualizowano clipping na balustradach z drutu wokół mapy
– Naprawiono miejsce w którym dało się zablokować C4 w pobliżu spawnu terrorystów

fot. Counter Strike