Gracz League of Legends odkrywa, że stwory z czerwoną boczną armatą mają o 20 mniejszy zasięg ataku niż niebieska strona. W poście gracz dostarczył kilka dowodów na poparcie swoich roszczeń. Jeżeli 2 przeciwne armaty ruszą na siebie to jedna z nich zaatakuje szybciej. Odpowiedż jest prosta pierwszy zaatakuje niebieski Cannon.
Fragment danych stworów armatnich w plikach gry również potwierdza te twierdzenia. Stwory z czerwoną boczną armatą mają podobno kodowany zasięg ataku 280, podczas gdy niebieskie działo boczne ma 300 zasięgu ataku.
Ostateczny test polegał na tym, że gracz użył zdolności W Syndry. Co pozwoliło na rzucanie nim na różne odległości, dzięki czemu mogliśmy zobaczyć prawdę. Jeśli cannon zaatakuje bez konieczności pójścia do przodu, gracz rzucił go w jego zasięgu ataku. Jeśli musi ruszyć do przodu, miejsce rzutu znajdowało się poza jego zasięgiem ataku. League of Legends ma ponad 10 lat, ale wciąż gracze dowiadują się wielu różnych rzeczy o grze i jej procesach. Przykład ten pokazuje, że jeszce wiele przed nami do odkrycia z naszej kochanej gry. Warto do tego wszystkiego dodać, że strony niebieska ma większe WR na kolejkach Solo/Duo jak i na trybie ARAM.
Popularny twórca zawartości League, Vandiril, jest znany z testowania i przekraczania granic różnych bohaterów. Po kilku testach stworów zauważył również, że niebieska strona była faworyzowana w przyzwoitej ilości. To duże odkrycie, zwłaszcza, że zarządzanie falami jest ogromną częścią wyższych ELO i profesjonalnych rozgrywek ligowych. Post twierdzi również, że ten błąd jest w kodzie gry od wersji alfa w 2009 roku. Riot nie odpowiedział jeszcze na wątek.
Tutaj macie linki (sprawdzenie zasięgu przez Syndrę):