Post thumbnail

Przerażający strach na wróble, zwiastun zagłady i postrach wśród przywoływaczy? Nie do końca, a tak właśnie miał się prezentować od samego początku. Na szczęście Riot przypomniało sobie, jaką rolę miał odgrywać Fiddle na najstarszym i najbardziej szanowanym Polu Sprawiedliwości w grze.

Fiddlesticks, jako upiorny, ożywiony strach na wróble, jest abominacją, która przemierza ciemności, dzierżąc okrutną kosę i polując na nieuważnych. Niegdyś samotny mężczyzna obwiniany za sprowadzenie głodu na swoją wioskę został związany i pozostawiony na karę głodową na własnym nieurodzajnym polu. Przywrócony do życia przez stado morderczych kruków, które żerowało na jego zwłokach, czerpie przyjemność z siania paniki w sercu ofiary, zanim w chmurze piór i zakrwawionych dziobów odbierze jej życie.

Rzućmy okiem na jego umiejętności:

Umiejętność bierna: A Harmless Scarecrow

Totem Fiddlesticka zostaje zastąpiony przez jego kopie, która jest identyczna. Daje wizję a oponenci, którzy zbliżą się do kukły aktywują losową umiejętność klona, bądź auto atak. Pod koniec kukła sama umiera. Na mapie mogą znajdować się maksymalnie dwie kukły

Q- Terrify

Rzuca przerażenie na wroga, jednocześnie zadając mu obrażenie zależne od aktualnego stanu zdrowia, jeśli wcześniej na wrogu zostało użyte Q, to jego ponowne zastosowanie spowoduje zadanie podwójnych obrażeń

W- Bountiful Harvest

Wysysa dusze wszystkich pobliskich wrogów, zadając obrażenia, jednocześnie lecząc Fiddla o taką samą wartość. Jeśli umiejętność zabije jednostkę, to czas odnowienia umiejętności zostanie częściowo zwrócony

E- Reap

Fiddlestick zadaje obrażenia i spowalnia wrogów przed sobą w kształcie półksiężyca. Przeciwnicy w środkowej części zostaną wyciszeni

 R- Crowstorm

W tej kwestii wiele się nie zmieniło. Fiddle staje w miejscu, żeby po krótkim czasie przeskoczyć w wybrane miejsce, zadając obrażenia wrogom,znajdującym się w okręgu przez kilka sekund

 

Fot. League of Legends