Deweloperzy Valve już trzeci dzień z rzędu pracują w pocie czoła, by naprawić błędy związane z wtorkową aktualizacją! Poza tym zlikwidowano również błąd, który powodował, że niekiedy zaplantowany już ładunek wybuchowy był niewidoczny. Gabe Newell i spółka robią też wszystko, by jak najlepiej wykonać nową mapę Danger Zone – Sirocco. Od jej wydania można śmiało stwierdzić, że mapa jest grywalna, jednak twórcy Counter-Strike: Global Offensive cały czas starają się nad jej dopracowaniem.
[MISC]
- Naprawiono rzadki błąd, w którym zaplantowany model bomby był niewidoczny dla niektórych graczy
[MAPY]
Sirocco:
- Dodano elementy zapobiegające utknięciu gracza na kilku obszarach, w których graczom się to zdarzało
- Dodano kilka elementów fizycznych do wyeliminowania dziur w miejscach, w których przedmioty mogły przepaść
- Dodano drugą drabinę po przeciwnej stronie mostu Lighthouse
- Zmieniono model kolizji na ruszcie Kasbah, aby granaty mogły swobodnie przelatywać
- Dodano brakujący model kolizji, aby dobrze rozwinąć model schodów
- Zmieniono nazwę Medina na Town
- Usunięto dryfującą rybę
fot. Counter-Strike