Post thumbnail

Wczoraj pisałem Wam o starcie turnieju Clash w Europie. Dzisiaj z kolei informuję, że nic takiego nie miało miejsca. Riot Games podaje bowiem, że przez problemy techniczne musieli przesunąć debiut zabawy o jeden dzień.

„Wolelibyśmy nie dzielić się takimi wiadomościami, ale jesteśmy zmuszeni opóźnić planowy start turnieju Clash na serwerach EUW i EUNE. Powodem zaistniałej sytuacji są pewne nieoczekiwane problemy techniczne, ale nie bójcie się — pracujemy bez wytchnienia, aby jak najszybciej je rozwiązać. Naprawienie Clash jest naszym obecnym priorytetem.”

Wasz bilet na Clash automatycznie trafi z powrotem na Wasze konto, więc nie macie się czego obawiać. Na tę chwilę planowany start Clash na serwerach EUW i EUNE celowany jest na godzinę 19:00 czasu CEST. 

Deweloperzy serdecznie przepraszają za opóźnienia i liczą na to, że społeczność im to wybaczy. Poza tym mają nadzieję, że i dzisiejszy debiut nie zostanie przez nic zakłócony.

Turniej będzie odbywał się cyklicznie co dwa tygodnie, tak abyście razem ze znajomymi mieli częściej szansę na branie w nim udziału i zdobywanie nagród! Jeżeli nie braliście udziału w Clash Beta i macie jakiekolwiek pytania dotyczące tego jak działa i czym właściwie to jest, to tutaj znajdziecie Przegląd, którego ukończenie pozwoli na uzyskanie darmowego biletu wstępu.

Clash będzie odbywał się w weekendy, od piątku do niedzieli. Oto daty pierwszych czterech turniejów Clash:
1. Puchar Demacii – 25–27 maja
2. Puchar Demacii – 8–10 czerwca
1. Turniej 2. Motywu Przewodniego – 22–24 czerwca
2. Turniej 2. Motywu Przewodniego – 6–8 lipca